Gustav Dahl @ Vallekilde Game Academy 2011

Beretninger fra en højskoleelev

Vision for Game Academy-kurset

Min vision for at gå på Vallekilde er først og fremmest at møde nye mennesker, modnes, og prøve nogle grænser af.

Derudover vil jeg gerne møde like-minded folk, som interesserer sig og brænder for spiludvikling. Jeg håber på at lære om spildesign, få udvidet min horisont omkring især analoge spil, samt arbejde mere praktisk og ihærdigt med at udvikle nye spil i løbet af kurset.

Jeg ser frem til at møde mange folk fra branchen og tage ved lære af deres erfaringer.

Min vision er at komme til at arbejde med spiludvikling – det er jeg fastsat på – og jeg håber, at Game Academy kan være med til at give mig et skub på vejen i den rigtige retning.

Skriv et svar

