Gustav Dahl @ Vallekilde Game Academy 2011

Beretninger fra en højskoleelev

Turen går til London

Om et par timer kører vi afsted mod London. Vi skal rejse med bus hele vejen, hvilket tager godt og vel 20 timer. Dødsygt. Jeg regner med at sidde og læse i Jane McGonigals Reality Is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World, som jeg købte fra Amazon for nogen tid siden. Ellers har jeg fyret et par podcasts på min MP3-afspiller, og jeg tager også min Nintendo DS med for en sikkerheds skyld.

Vi er tilbage i Danmark igen om en uges tid.

See you later!

Skriv et svar

