Gustav Dahl @ Vallekilde Game Academy 2011

Beretninger fra en højskoleelev

I morgen drager jeg mod Nordic Game Conference

I morgen, onsdag, er vi en lille gruppe fra Game Academy, som rejser til Malmö for at besøge Skandinaviens største spil-messe, Nordic Game. Som jeg også har skrevet på min private blog, Wikzo.com, er vi blevet pålagt den opgave at skrive minimum fem indlæg fra konferencen. Jeg er stadig i tvivl, hvilken blog jeg vil poste fra; om det skal være denne højskole-blog, eller om det skal være min egen personlige blog. Uanset hvad skal jeg nok vende tilbage her en af dagene, hvor jeg fortæller om mine oplevelser i det kolde Sverige.

See you later!

Skriv et svar

