Gustav Dahl @ Vallekilde Game Academy 2011

Beretninger fra en højskoleelev

Beretninger fra Nordic Game 2011

Den 10. og 11. maj var jeg til Game Conference, hvor jeg oplevede en helt masse spændende foredrag. Over de næste mange kommende dage vil jeg skrive om mine oplevelser. I dette indlæg vil du finde links til det hele.

Jeg var med til følgende foredrag:

De næste 10 kommende dage vil jeg forsøge at skrive om foredragene. Ovenstående liste vil løbende blive opdateret med links.

Skriv et svar

