Gustav Dahl @ Vallekilde Game Academy 2011

Beretninger fra en højskoleelev

Tak for denne gang + ny version af Suction Co-Op!

Vallekilde Game Academy Forår 2011 er nu forbi. Det har været 15 fantastiske uger, som jeg aldrig vil glemme.

Da jeg begyndte på højskolen, var jeg lidt usikker på, hvad sådan én består af. Men efter at have gået på Vallekilde i lidt over tre måneder kan jeg kun sige én ting: Det er fedt!

Jeg har personligt flyttet mig meget, samt lært en masse spændende mennesker at kende. Spil-fagligt har jeg også lært en del, især takket være de mange gæstelærere, som har været på besøg på skolen.

Jeg har blogget om alle arrangementer og foredrag, vi har haft på Game Academy. Dels har bloggen fungeret som en personlig dag-/logbog, dels som en liste for udefrakommende, som af den ene eller den anden grund måtte finde Game Academy-linjen interessant. Jeg har i hvert fald haft stor gavn af at skrive om mine iagttagelser, og jeg håber, at fremtidige Vallekilde-elever kan finde min blog brugbar.

Inden jeg runder af vil jeg desuden lige smide den seneste version af Suction Co-Op på banen. Siden Exile game jammet har vi nemlig arbejdet videre på spillet og finpudset det (nu med flere baner, musik og 3D!). Faktisk håber vi at kunne tage spillet videre i en eller anden form. Vi har i hvert fald fundet på et ret catchy firmanavn, synes vi selv: Gak Amok Games.

Spil den seneste version af Suction Co-Op her

Skriv et svar

